Automobilky by měly mít povinnost používat zelenou ocel. Vůz to prodraží méně než kožené sedačky, říká šéf evropských ocelářů
Ocelárny se musí dekarbonizovat. To si podle Axela Eggerta, šéfa sdružení ocelářů Eurofer, do roku 2030 vyžádá investice ve výši 850 miliard korun. Tyto náklady však odběratelé v cenách oceli nejsou zatím ochotni zaplatit.
Nejste přihlášen
Pokud si chcete přečíst více, staňte se členy ENERGY-HUB club
Přihlásit seVyzkoušejte měsíční členství v ENERGY-HUB clubu zdarma!
Související články
Po drsném srpnu se prodeje elektroaut v Německu vrátily k růstu. Británie pak ukazuje, že to jde i bez dotací
polu s hybridy táhly loni elektromobily evropské prodeje nových osobních aut a meziročně si připisovaly přírůstky v desítkách proc…
Nízke ceny elektriny pre domácnosti ešte nie sú isté. Vysvetľujeme prečo
Vláda domácnostiam sľubuje, že elektrinu so zľavou od Slovenských elektrární dostanú aj na budúci rok. Zmluva, bez ktorej to nejde…
Nemecko pred zimou uvedie do prevádzky dva plávajúce terminály na LNG
Nemecko chce ešte pred nástupom zimy uviesť do prevádzky dva ďalšie plávajúce importné terminály pre skvapalnený zemný plyn (LNG).…
Ropa dál zdražuje kvůli napětí na Blízkém východě, Brent překročil 80 USD
Ceny ropy dnes pokračují v růstu kvůli obavám z širšího konfliktu na Blízkém východě a možných výpadků v dodávkách suroviny z toho…
Elektromobilita ano, ale s ohledem na realitu trhu. Evropský autoprůmysl bude potřeba nastartovat
Doprava je jediným sektorem, ve kterém emise trvale stoupají, říká Jan Dusík, který je v Evropské komisi (EK) zástupcem generálníh…
ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.