Na D1 opravují nejstarší dálniční most Šmejkalka. ‚Určitě se budou tvořit kolony,‘ varuje Mátl
Řidiče čeká od středy omezení na D1. Nejstarší dálniční most Šmejkalka, který stojí už od dob druhé světové války, prochází další etapou opravy. Provoz bude kolem 23. kilometru svedený do jedné poloviny dálnice. „Určitě se budou tvořit kolony, je to ale dočasné opatření pouze na jeden den,“ ujistil ve středu v rozhovoru pro Radiožurnál generální ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl. Další omezení mají trvat dva roky.

Nie ste prihlásený
Ak si chcete prečítať viac, staňte sa členmi ENERGY-HUB club
Prihlásiť saVyskúšajte mesačné členstvo v ENERGY-HUB clubu zadarmo!
Súvisiace články
Lepší výkon i spalování. Ekologická varianta nafty má oproti té klasické výhody. V čem je háček?
Syntetická nafta vyráběná z odpadních živočišných tuků a třeba i z přepáleného oleje v řetězcích rychlého občerstvení slibuje hodn…
Slovensko loni zaznamenalo podezřelé aktivity u kritické infrastruktury
Slovensko loni zaznamenalo podezřelé aktivity lidí z ruskojazyčných skupin, naznačující získávání přehledu o kritické infrastruktu…
FlixBus spouští svou první dálkovou LNG autobusovou linku mezi Prahou a Krakovem
FlixBus spouští svou první dálkovou autobusovou linku, kde budou jezdit vozidla na zkapalněný zemní plyn (LNG). Jezdit bude mezi P…
Siete potrebujú miliardy. No aj zmenu v spôsobe riadenia kapacít, upozorňujú odborníci
Kapacita siete nemôže byť postavená na maximálnom výkone zdrojov. Je to mrhanie peniazmi, zaznelo na energetickej konferencii.
Solární energie míří na železnici. Kdy začne šetřit miliardy?
České dráhy pokračují ve své strategie, jejímž cílem je do roku 2030 vybudovat solární zdroje o celkovém výkonu 15,5 MWp. V areálu…
ENERGY-HUB je moderná nezávislá platforma pre priebežné zdieľanie spravodajstva a analytických článkov z energetického sektora. V rámci nášho portfólia ponúkame monitoring českej, slovenskej aj zahraničnej tlače.