Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě. Z mezinárodní soutěže v Londýně si přivezly stříbrnou

Zákaznická centra, call centra a kontaktní místa společnosti ČEZ Prodej na pobočkách České Pošty získala stříbrnou medaili v celosvětové soutěži Contact Center World pořádané kanadskou asociací kontaktních míst. ČEZ Prodej bodoval v obou hlavních kategoriích soutěže, tedy v sekci Nejlepší kontaktní centra velká a Nejlepší v zákaznickém servisu. Ročně kontaktní místa ČEZ Prodej vyřídí přes 8 milionů zákaznických požadavků, až už osobních, telefonických či podaných on-line.

Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě. Z mezinárodní soutěže v Londýně si přivezly stříbrnou

Téměř stovka kontaktních míst po celé České republice, kam zákazník může přijít osobně, bezplatná zákaznická linka k dispozici 7 dní v týdnu, ale hlavně ochota pomoci a individuálně řešit každý jednotlivý požadavek, to jsou hlavní devizy zákaznické dostupnosti a spokojenosti ČEZ Prodej. Denně na zákaznickou linku zavolá v průměru 6 500 lidí a osobně přijde řešit energie na kontaktní místo zhruba 1 800 lidí, stovky požadavků také lidé posílají on-line. Ročně tak kontaktní místa ČEZ Prodej vyřídí přes 8 milionů zákaznických požadavků. Za způsob, jakým to dělají, nyní dostala stříbrnou medaili v mezinárodní soutěži kontaktních center Contact Center World.

„Ocenění na světové soutěži je uznáním skvělé práce a profesionality v péči o klienty, na které si ČEZ Prodej zakládá. Kvalita poskytovaných služeb je pro nás jednoznačnou prioritou. Stále hledáme cesty, jak zákazníkům poskytovat ten nejlepší servis a získávat je pro naše produkty a služby. Zákaznická spokojenost s obsluhou ČEZ Prodej dosahuje vysokých hodnot a v posledním období dále roste. Děkuji všem kolegům napříč celou naší firmou, kteří na tomto úspěchu mají svůj podíl“, uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Do světového finále se ČEZ Prodej probojoval díky úspěchu v regionálním kole pro region EMEA, kde si odnesl ocenění Nejlepší v zákaznickém servisu. Ve finále pak soutěžil s kontaktními centry z celého světa.

„Do letošního 19. ročníku se přihlásilo 2 000 účastníků z 80 zemí světa a představili to nejlepší, co mohou zákazníci očekávat na poli zákaznického servisu. Jsem přesvědčen, že se nám podařilo přispět ke zvyšující se kvalitě zákaznického servisu ve světě a tím i ke zvýšení komfortu zákazníků,“ hodnotí prezident asociace Raj Wadhani.

Porota hodnotila přihlášené projekty na základě mnoha kritérií, mezi něž patří kvalitativní i kvantitativní ukazatele, jako je rychlost a kvalita obsluhy, zákaznická zkušenost, rozvoj zaměstnanců, kariérní růst, pracovní prostředí, motivace či spolupráce

Více informací zde.

Související články

Fixace elektřiny a plynu v roce 2025: Vyplatí se nebo ne?

V Česku přibývá domácností, které si fixují ceny zemního plynu i elektřiny. V loňském roce tvořily fixované tarify dokonce přes 90…

Španělský blackout oživil debatu o solárních, větrných a jaderných elektrárnách

Dva dny po nejhorším výpadku proudu v historii Španělska stále není jasná jeho příčina. Mimořádná událost ale vyvolala v zemi deba…

Energie z jádra se v zásuvkách českých domácností objevila poprvé před 40 lety

Přesně 3. května uplyne 40 let od zahájení zkušebního provozu první jaderné elektrárny na území České republiky, která se nachází…

Firmy z USA plánují investovat 100 miliard USD do domácího řetězce baterií

Výrobci a vývojáři projektů skladování energie ve Spojených státech plánují v tomto desetiletí investovat 100 miliard dolarů (2,2…

Slovensko môže podľa Pellegriniho mať svetové prvenstvo v energii vyrobenej z jadra

Slovensko má našliapnuté na veľký úspech v oblasti jadrovej energie. Po spustení štvrtého bloku elektrárne Mochovce má šancu predb…

Kalendář akcí

NextGen Energetika 2035+

14. 05. 2025 08:00 - 16:00
Hotel Ambassador Zlatá Husa, Praha
Další ročník konference NextGen Energetika 2035+ přináší klíčovou diskuzi o budoucnosti české energetiky v době technologických inovací, rostoucích in...

Moderná energetika v meniacom sa svete

15. 05. 2025 09:00 - 17:00
ViennaHouse hotel Bratislava a online
Cieľom konferencie je zhodnotiť vykonávanie pokrokových spôsobov podnikania v energetike, umožnené legislatívou spoločného trhu EÚ a aplikovanou v Čec...

SAPI Energy Conference 2025: Je Slovensko pripravené na väčší podiel OZE?

21. 05. 2025 - 22. 05. 2025
Hotel Senec****
Pozývame Vás na 15. ročník SAPI Energy Conference, ktorá sa uskutoční 21. a 22. mája v Hoteli Senec****. Čaká Vás dvojdňové medzinárodné podujatie pln...

Italsko-české Business Forum „Energy for the Future: Innovation for a Sustainable Transition“

29. 05. 2025 09:00 - 17:00
Parlament ČR, Praha
Business Forum Energy na téma: „Energy for the Future: Innovation for a Sustainable Transition“ je businessová akce organizovaná Italsko-českou obchod...

ENERGY-HUB je moderní nezávislá platforma pro průběžné sdílení zpravodajství a analytických článků z energetického sektoru. V rámci našeho portfolia nabízíme monitoring českého, slovenského i zahraničního tisku.

89534
Počet publikovaných novinek
2092
Počet publikovaných akcí
1183
Počet publikovaných článků
ENERGY-HUB využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem.
Přepis, šíření či další zpřístupňování jakéhokoli obsahu či jeho části veřejnosti je bez předchozího souhlasu výslovně zakázáno.
Drtinova 557/10, 150 00 Praha 5, Česká republika